מגישי המהדורה: "בני גנץ; לעד נזכור לך את ההסתה"

מהדורת הבוקר No Comments on מגישי המהדורה: "בני גנץ; לעד נזכור לך את ההסתה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגישי 'מהדורת הבוקר' פתחו את הדיון היומי בהתייחסות למסיבת העיתונאים אמש של מובילי המלחמה בה ניצל השר גנץ את ההזדמנות בצורה צינית והסית נגד תקציב החינוך החרדי: דוד חכם: "אני לא אוהב לומר 'אמרתי לכם', אבל אנחנו היינו הראשונים לזהות שני גנץ לא התרגש מהמלחמה ולא נכנס תחת האלונקה אלא מונע אך ורק משיקולים פוליטיים. עדיף אדם שעמדתו נגד הציבור החרדי ידועה כמו לפיד מאשר אדם שמתרועע עם הח"כים החרדיים ונכנס לבתי אדמו"רים וברגע האמת מסית נגד התקציב למורים החרדיים".

לדבריו: "הסיבה למסיבת העיתונאים המשותפת היא כדי לתת לציבור תחושת אחדות. לא חידשו כאן ידיעה דרמטית. ובני גנץ עשה אתמול בדיוק ההיפך. זה התחיל בדרישות הפוליטיות בכניסה לממשלה וכעת ההסתה נגד הציבור החרדי. היועצים שלו יכעסו עליי אבל אומר זאת: בני גנץ התחיל את כל ההסתה שמשתוללת היום ברחוב. בני גנץ – אל תשלח את אנשיך להרגיע אותי. נזכור לך את ההסתה. בני גנץ לא שונה בכלל מיאיר לפיד ומליברמן. הוא בסך הכל יותר צבוע. נסיר את המסכה מפניו"

בצלאל קאהן: "זה בדיוק ההיפך מאחדות. עד שכבר מציגים חזית אחידה, למה להרוס את זה? רק מזכיר את הפנסיות התקציביות בסדר גודל של מיליארדים שבני גנץ דאג לעצמו ולחבריו. לא לפרגן כמה שקלים למורה החרדית זה לא הוגן".

האזינו



0 תגובות